Geng Budak Malas ^^

Saturday, June 30, 2012

Header Baru Lagi.... ^^

Wahhh, lama betul tak melawat blog ni , maknanya dah satu bulan lebih aku tinggalkan dia seseorang sebab tuan tanah busy buat assignment .... kesian kat dia bersepah-sepah dah. So memandangkan hari ni aku free sikit , so aku nak kemas blog ni buang sampah dan sawang yang bersepah-sepah .

Langkah pertama untuk mengemas, dengan jayanya aku telah menukar header , background and bermacam-macam lagi. Maklumlah untuk menebus rasa bersalah pada my blog sebab tinggalkan dia sesorang, jadi aku pakaikan dia baju yang baru supaya dia sentiasa tersenyum sampai nampak gigi . hehehe

Tanpa membuang masa jom, kita tengok my new blog. Kredit kepada tuan-tuan blog yang buat tutorial untuk membantu patik , hok-hok-hok

1. Pisahkan header dari blog - Amalina Suhaimi
2. Pisahkan sidebar dengan body - Atiynnatyra

 HEADER LAMA


HEADER BARU

No comments:

Post a Comment