Geng Budak Malas ^^

Saturday, October 1, 2011

Seronok Mencarut wehhh

hellopp korang-korang
cube tengok tajuk...cube tengok tajuk.... apa jadah nak mencarut budak ni ,nak kena carut kot.... 'ok sila lah mencarut banyak-banyak @$##%'

Wehhh korang....

Korang perasan tak semenjak dua menjak ni mencarut tu benda biasa kalo dengar budak-budak ni bercakap. Maybe aku dibesarkan oleh mak aku yang pantang dengar anak-anak dia mencarut sesame sendiri, so perkataan bodoh tu aku ketegorikan sebagai mencarut dah... Cuba lah mencarut depan cikgu disiplin tu, nak rasa kena cili mulut kot.... huiii tak berani aku. U know my mother kan?? 'jangan la buat muke kompius sangat cam tu der.... buruk rupe nye'

Tapi bila masuk kolej ni dah jauh dengan keluarga pastu kawan pulak dengan member-member sengal yang memang mintak kena carut hari-hari..... aku dengan senang hati bagi jela kat dorang, yelaaa, karang tak kena carut ketar pulak karang.... almaklumlah addict ....hihihi =P

Jom tengok ayat budak-budak sekarang..... terjaHHHH !!!!
"Wehh bongok ko dengar tak aku cakap ni der??"
"Macam bangang je line tenet ni... babis betol"
"Dia main langgar je aku?? WTF.... mak ko tak ajar ke"
"Barua , anak haram tol dak ni memang nak kena gampang gan aku ni...heyyyy!!!"
"Ko ingat ko bagus sangat.... pegi MAMP...... la wehhh"

itu maybe antara perkataan carut yang digunakan, banyak lagi kan?? Jangan korang kate tak tau....  aku pon tak berapa pakai bende-bende alah ni, tapi pernah dengar la... tapi kalo aku bengang aku sebut je.... Tapi sangat-sangat tak elok untuk masa depan negara kot. Tak sedap orang tua dengar yekan??

so.... kat sini aku nak bagi tips nak mencarut..... korang practice ok ^^
kalau korang marah sangat kat orang tu then korang nak mencarut.... apa kate korang tarik nafas panjang-panjang dulu.... buat muke semanis yang boleh then cakap "bodohhh laa awak ni " dengan nada sesopan yang boleh. kan sedap bunyi nye. Owhh yeaa..... cube tengok korang kena sepak laju-laju tak.... sure tak punye ^^

Oklah... penat dah mengarut.... wa berambos dulu der... adioss


No comments:

Post a Comment