Geng Budak Malas ^^

Thursday, October 13, 2011

Saya nak gemok ..... Terima kasih harap maklum

Arrggghhhh!!!!
Tingg..ting...ting.....
Assignment sudah mari.... assignment sudah mari. Time to dating with mr google and loving-loving with abang library, tak sabar nak copy paste .....huhuhu. Gurau-gurau jela, student yang berdedikasi macam den ni tak main la copy-copy ni. Cikit-cikit jela...

Tapi bukan masalah assignment yang menganggu hidop aku ni sekarang, masalah nye.... masalah nye.... masalah nye..... kikiki, alaaa... malu pulak nak cakap (tutup muke sambil sengeh kambing tengah malu).

-bagi korang bayangkan dulu, take ur time- 1minit... 2 minit.... 3 minit.... 4 minit (dah-dah la tu, sambung baca)

Macam nak mintak penampor jepon je budak ezny ni kan, jumpe dia nanti korang tampor je kalo tak puas ati. Kalo nak kasi kiss pakai kasut pon layak gak dak ni... gedik sangat gaye nye

Sebenar nya kan korang-korang, aku nak jadi berisi loh. Tapi tak lepas-lepas lagi ni. Memandangkan ramai sangat rakyat-rakyat beta mengatakan beta ni terlalu kurus, aku nak amek keputusan untuk memgepam badan supaya menjadi lebih besarrrr...... hoyeahhh. Tinggi nya cita-cita ko jahhh ....

Korang ada idea tak macam mana lagi nak 'membesar' kan badan tak?? Silalah share-share dengan aku, nenek aku kate dosa kalo kedekot ilmu ni.... ntah bila beliau cakap pon aku tak tau...huhu

alololo, comei nya kalo bulat macam tu, saya mau, saya mau

p/s- ok, tu je..... baru abes makan burger,  ni nak sambung makan mee goreng ditengah pagi ...... nampak tak semangat aku disitu, thanks 4 read ^^

5 comments:

  1. eeii saya nak kurusss :D

    ReplyDelete
  2. owh yeker...
    jom tukar bdan...hihi :P

    ReplyDelete
  3. org nk kurus,,, dy nk gemok!!! ni psl kes smlm la nie,,hihihihihi

    ReplyDelete
  4. mrs.A- jom2, sekarang pon bole :P

    mira-huhuhu.... awk tau xper, tnggah brusaha ni... kikiki

    ReplyDelete