Geng Budak Malas ^^

Monday, September 12, 2011

Start War

Wah tengok tajuk macam lain macam je kan.... dak ezny ni nak berperang gan siape pulak kan.hehehe. Takde la, sebenarnya nak bagitau korang yang sem baru dah start so cuti sudah abes loh....huhu. Sem ni aku nak usaha lebih sikit. Playing time dah abes, this time aku nak seyes sikit. Lagi naik sem, makna nya lagi susah subject. Nak pasti kan my parents senyum bila nampak result aku ni, ni janji aku.... yeahh!!! aminnn, dengan izin Allah. InsyaAllah.

To Achieve my GOL i need to.... 
  tempuhi banyak halangan..... so aku kena

hoyeahhh..... just not me, but i will try my best

bahagikan masa dengan sebaik nya.....formula untuk berjaya
Result nya akan membezakan antara kita jadi average person or memorable person

No comments:

Post a Comment