Geng Budak Malas ^^

Friday, August 19, 2011

My Top 5 Febret Vlogger


Ape itu Vlog??? (yang dah tahu senyap yer...hehehe)
korang tau tak? korang tau tak? Tak tau ek?? Meh datang dekat ckit aku nak bagitau ape itu Vlog... chewahhh cam expert je, What The Booooo.....
Vlog ni cam Blog la cume beza nya dorang2 ni wat pakai video terutama Youtube.... ada pahamm??

Here the list of Top 5 Vloggers febret aku....jeng3

Tempat pertama- Ryan
opcoz la Ryan....Teehee
Maybe dia punya penyampaian kreatif and bersahaja soooo cute loh, walaupon sometimes video dia tak da motif but boleh la nak layan time2 gah bosan kan.... ade la gak benda boleh wat gelak. so rajin-rajin la korang pegi nigahiga's channel okeys.Teehee , seriously i like damn much when he say that word.



Yang kedua- matluthfi90
jeng3.... My Malaysia most febret vlogger is matluthfi la sapa lagi. Jangan korang kate korang tak kenal dia, nampak sangat korang ni....korang ni.... korang ni...arggg suka ati korang la nak jadi apa kalo tak kenal dia, janji dia febret aku. Jejaka made from Kedah ni seyesly aku habaq kat hampa semua dia lawak gila. Dia tak cakap lagi, aku tengok muke dia yang toye tapi cute tu boleh wat aku gelak. Video lebih pada kesedaran, pasai tu cek suka dia..... lambang remaja yang unggul gitu...hahaah (terlebih sudeh.... matluthfi tak belanja ko pon yang ko puji dia lebih2 ni wat pa??)- emmmm, baikkk ^^'


Yang Ketiga- Anwar Hadi
jantungku dapdipdup dapdipdup..... okeyss fine, aku je syok sendiri. So just go to inianwarhadi channel at Youtube okeys, korang tatap la dia puas2 . This mamat pon from Kedah gak, maybe orang Kedah di bornkan to be a Vlogger kot. Video dia aku rasa lebih pasal isu semasa kot, kebanyakkan video dia in English. And bile dia speaking, wa kata sama lu, memang style. Anwar Hadi..... will u married me??? hahaha, aku tau da jawapan dia......'NO!!!!'-emmmm, baikkk (hambek ko sebijik) :(. Peace upon to you.....


Yang Keempat- Maria Elena
ermmm...haaa...urhhhh....urmmm.....oooo.....ehhhhhh.aku tak tau nak kate apa la....huhu.
okeyss... aku cite gak yer, this akak... akak ke?? kire akak la kan umur dia dalam 23 somethings and i'm still sweet 20, hohoho. Okeys, dia ni kire style la, pakai tudung pon berbagai-bagai, aku kalo try pon maybe boleh tercekik leher. Pepon style dia nice but sometimes bile korang watching her videos korang mesti cakap dalam ati korang , perlu ke wat muke cam gitu?? huhuhu, but coz dia selalu wat muke cam gitu la dia femes kan... okeys kakMaria Elena, terus kan usaha and biakan orang nak kate ape janji you selesa okeys. assalamualaikum tak jawab dosa , jawab sayang.


Yang kelima-Aiman Azlan
hehehe, this vlogger aku rasa okeys coz video aiman azlan ni kalo korang tengok lebih kepada dakwah and kesedaran. So, bile tengok video dia ni kire dapat la ilmu gak actually , cara dia berdakwah pon bukan cara yang berat but secara sempoi, lawak dan mudah diterima...pepon terbaek untuk umo cam dia... teruskan friend kerja dakwah anda... adioss. say What!!!!!


p/s- nak try skali la wat vlog nanti, tngok de bakat tak....huhuhu. Maybe for next...next or next entry....okeys la korang2, thnx 4 reading.... luvvv u alllzzz. muahhh ^.^

2 comments: